d a n i e l a l o u i s e

G-night sleep tight

Publicerad 2014-09-01 21:31:37 i Mixed,


Skiftat mellan plugg och idol denna kväll och nu ligger jag nerbäddad i sängen (ja klockan är bara halv 10). Är extremt trött och känner på mig att jag kommer sova dåligt inatt så tänkte att jag lika gärna kunde lägga mig nu. Det här med att sova själv är inget jag älskar... Imorgon är det tisdag, ni som läst min blogg under en längre tid kanske vet om mitt hat mot tisdagar? Iallfall så slutar jag runt 16, något som får mig lite mer taggad på imorgon är att jag ska mysa i stan med min bästis efter att jag slutat. Sov sött!

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2014-09-14 16:47:47

Såg den här bilden på ett "inspo konto" på instagram. Tänkte bara att det skulle vara roligt för dig att veta, hahah!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela