d a n i e l a l o u i s e

Publicerad 2014-09-24 18:35:00 i Mixed,

-Den absolut finaste och mest underbara personen jag har. Älskar dig mest i världen
 
En regning dag som denna hade jag helst velat krypa ner i min älsklings famn, dessvärre ligger jag ensam i mitt rum och har ingetning att göra. Allt plugg är gjort, jag är jättemätt och har min dator har inget batteri (dataladdaren är hos Carl). Så ja... Har ingenting att göra, ni kan ju snapa mig: danielalouise heter jag där! KRAM. Och tusen tack till dig som skrev den fina kommenteren förut, blev hur glad som helst♥

Kommentarer

Postat av: ANNO

Publicerad 2014-09-24 21:08:22

Önskar lite tips på snygga basic t-shirtar :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-09-25 07:30:56

Och jag önskar lite tips på mössor och halsdukar nu till hösten! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela