d a n i e l a l o u i s e

shoe love

Publicerad 2014-10-12 13:25:15 i Mixed,

Adidas by Stan smith
Hur snygga som helst, passar perfekt med höstkappan!
Isabel Marant Sneakers
Biggest wantie right now. Vill såsåså gärna ha dessa! 
 
Det senaste har jag bara blivit mer och mer kär i skor, allt ifrån sneckers till boots och klackar. Påtal om skor, så använder jag aldrig mina primeboots längre, någon som är intresserad av att köpa dom? Dom är i bra skick, självklart är dom lite slitna i färgen, men dom är snyggast så;) Kommer ihåg när jag köpte dom och gjorde allt för att ''smutsa'' ner dom lite så dom inte såg lika stela ut. Hör av er om ni är intresserade!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-10-12 16:14:22

menar du dina höga svarta primes? isåfall är jag väldigt intresserad.

Svar: Nej menar mina mellan höga!
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela