d a n i e l a l o u i s e

new week

Publicerad 2014-10-06 07:48:00 i Mixed,

Hand i hand bland höstlöven// En morgon påväg tillskolan// Frukost + tips (vanilj yoghurt, musli, hallon + lite houng)
 
Hello lovers, sitter just nu på bussen påväg till skolan! Det posetiva med denna långa bussresa jag gör varje morgon till skolan är att man hinner plugga lite. Har bara två lektioner idag och efter skolan ska jag träffa Olivia för en fika! Cozy. Förresten, vad tror ni om en hatt på mitt huvud? Lite sugen på att införskaffa mig en nämnligen, ska nog gå på jakt efter en hatt någon dag!
 

Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2014-10-06 11:42:23

vet inte men fått för mig att du har en stor svart hatt? åh du skulle vara jätte fin i det iaf!

Postat av: lisa

Publicerad 2014-10-06 11:42:56

en sån hatt som är i kollaget du lagt upp nyss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela