d a n i e l a l o u i s e

hatt hatt

Publicerad 2014-10-12 21:22:00 i Mixed,

- tbt från en mysig brunch i somras -
 
Ni minns väll att jag tidigare i veckan nämnde att jag var sugen på en hatt? Så efter jag skrivit det gick jag på jackt efter den perfekta hatten, olyckligtvis hittade jag ingen jag trivdes i förutom i fredags då jag hittade en på h&m som va relativt fin, ska kika på den imorgon igen! (Hatten på bilden är Olivia). Annars då? Ny vecka imorgon, vilket jag inte ser fram emot. Ska nämnligen plugga en jäklans mycket matte... Förutom det så är jag kärare än någonsin och har många roliga och spännande saker att se fram emot de kommande veckorna! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-10-15 10:34:25

superkul att du bloggar så mycket, din blogg är grym!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela