d a n i e l a l o u i s e

dagens planer

Publicerad 2014-07-25 09:58:23 i Mixed,

- Träffa Anna. Vi ska åka ut med båten, sola bada och äta gott! 
- Åka in till stan? Hade behövt shoppa lite
- Åka hem till min älskling

Godmorgon på er! Tanken idag var att vi skulle åka ett gäng med båt till marstrand och hänga där en stund idag. Men efter någora om och men så bestämmde sig jag och Anna för att åka iväg själva till något mysigt ställe. Jättelängese jag träffade henne så ska bli super mysigt! Efter det så funderar jag på ifall jag ska åka in till stan, har lite saker jag känner att jag saknar i min garderob som hade varit skönt att införskaffa sig. Får se om jag orkar eftersom Carl och Anna bor så nära varandra kanske jag bara åker honom direkt efter vi vart ute med båten. Kameran ner packad och nu ska jag göra mig iordning lite. Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela