d a n i e l a l o u i s e

same same w. Janni D

Publicerad 2014-08-26 14:33:00 i Inspiration, Mixed, Mode/Collage,

Topp, HÄR// Byxor, HÄR
 
Vad tycker ni om det nya modet att man ska matcha över och underdel i samma mönster? Jag var lite skeptiskt i början då jag tyckt det ser lite pjamasaktigt ut, men ju mer jag sett det på bloggar osv så tycker jag det ser hur nice ut som helst! Älskar detta setet som Janni Deler har ifrån zara. Finns en kjol och en tröja ifrån Lindex som jag spanat in i samma mönster som jag tror jag ska införskaffa mig. Spännande.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-26 15:55:14

vilka bloggar läser du?

Postat av: Andrea gabrielsen

Publicerad 2014-08-27 21:01:13

Wow! Im so in love with your céline😍 where did You bye your bag?
Xoxo Andrea form norway 😄

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela