d a n i e l a l o u i s e

första söndagsångesten

Publicerad 2014-08-24 18:31:23 i Mixed,

Fina Sandra igår på sitt 17års party♥

Söndag idag, skola imon... Ser verkligen inte fram emot att gå till skolan denna veckan, är så trött. Hade lätt behövt några veckors sommarlov till. Igår var jag iallafall hemma hos Sandra och firade henne en stund på kvällen! Sedan sov jag hemma hos Carl och vaknade med frukost på sängen, hur bäst? Hursom, så är jag hemma just nu, har precis ätit och ska kika runt på bloggar en stund. Carl kanske kommer hit en stund och tittar på The fault is in our stars med mig som äntligen kommit ut på swefilmer!! Annars ska jag väl bara ta det lugnt och förbereda mig mentalt inför denna veckan, orkar verkligen inte...

Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2014-08-24 20:03:27

hej fina daniela! tänkt köpa mina första primeboots, låga svarta.
hur tycker du dom är att gå i? för när jag går lite i butiken känns de så hårda, inte speciellt sköna egentligen..
kommer dom forma sig något efter foten?
sen undrar jag lite om storlekarna. är dom normala i storleken? brukar ha 38, men tyckte primebootsen kändes så klumpiga i 38, samtidigt tror jag 37 är för små.. uppfattade du dom som klumpiga i början?eller hur ska dom sitta på?
många frågor men skulle vara så snällt om du svarade, åtminstone på någon. kram

Postat av: Karolina

Publicerad 2014-08-24 20:55:47

Åh vet du vart klänningen hon har på sig är ifrån?:D

Postat av: wilma

Publicerad 2014-08-25 20:21:19

hej snyggo! behöver all tips jag kan få - snygga vinterjackor/höstjackor, har du några tips? tack så länge

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-28 15:46:52

The fault in our stars*

Postat av: Sanna

Publicerad 2014-08-31 19:06:37

Vet du vad hennes klänning kommer ifrån?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela