d a n i e l a l o u i s e

en mycket lång dag

Publicerad 2014-08-14 21:45:00 i Mixed,

Min dag har bestått av en seg morgon, en tipp till stan och filmmaraton. Åkte in till stan själv, tänkte att jag skulle få mer gjort då, har nämnligen en hel lista med grejer jag vill/behöver inskaffa mig. Istället så blev ju hungrig och när jag är hungirg kan jag inte göra någonting så bestämde mig för att gå till nudelbaren samtidigt som jag får tag på Isak och åker till honom och gänget istället. Och efter det så va klockan för mycket för att få något gjort och helt plötsligt satt jag på bussen hem igen. Hmm... Nu ligger jag bara och tittar film efter film så att tiden ska gå fortare så jag kan gå och lägga mig. För imorgon är det bara en dag kvar tills Carl kommer hem, hehe. Vi har dessutom varit tillsammans i 4 månader idag! Jaja, vi hörs imon.

Just det! Ni två som kom fram till mig idag, det var jättegulligt och blev jätteglad! Kram på er
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-18 16:24:20

Hej, nu när det snart börjar närma sig hösten undrar jag och du skulle kunna göra ett collage som består utav olika vinterjackor:) för att få lite inspiration. Gör ett collage med några billiga mellan och dyra jackor. Detta skulle vi uppsatta /3tjejer vi älskar din blogg

Postat av: Ella

Publicerad 2014-08-19 22:39:28

Hej, jag undrar om det var svårt att välja gymnasium? Är det typ några viktiga saker man bör fråga på gynasiemässan? Vilken skola ska du börja på och vilken linje och vad fick dig att välja det? :) kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-20 00:50:08

Kan du snälla göra ett collage om hur man matchar knähöga stövlar? Din blogg äger!!

Postat av: louise

Publicerad 2014-08-20 16:38:48

Din blogg är så grym när du uppdaterar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela