d a n i e l a l o u i s e

De senaste dagarna

Publicerad 2014-08-20 21:48:22 i Mixed,


Några snaps från de senaste dagarna

Hej på er fina! Under de dagar jag inte bloggat så har jag hunnit med en del. Men viktigast av allt, jag har börjat gymnasiet! Var så nervös i måndags för att se vilka jag kommit i samma klass med. Blev ganska nöjd med min klass faktiskt, vissa kände jag från innan men de andra verkar också jättesnälla så detta blir säkert hur bra som helst! Dock kom jag inte i samma klass som Olivia... Har iallfall även hunnit med lite shopping som jag kan visa er i veckan om ni vill? Men nu ska jag vara lite social mot min älskling, snart börjar ju paradise hehe.. Pussar

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-20 22:51:06

Jaaa snälla visa

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-21 18:25:43

jaa visaa tack!

Postat av: Emma

Publicerad 2014-08-24 13:52:07

Skulle du kunna tipsa om fest-outfits?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela