d a n i e l a l o u i s e

BLOPPIS

Publicerad 2014-08-09 17:01:00 i Mixed,

Ni når mig på,
Facebook: Daniela Ramirez Ekholm
Kik: danielalouise
Rayban Clubmaster (helt nya och oanvända) • Köptes för: 1500, Säljs för: 800kr eller högstbudande.
Marc Jacobs data fodral • Köptes för: 599 kr, Säljs för: 350kr eller högst budande
Klänning med missoni mönster, Storlek: One size • Köptes för: 400kr, Säljs för:150kr eller högst budande
Spets kjol från Zara, Storlek: S • Köptes för: 399kr, Säljs för:150kr eller högstbudande
Svart party topp från Nelly.com (helt oanvänd), Storlek: S • Köptes för: ca 200kr, Säljs för:150kr eller högstbudande
Klänning från monroe, Storlek: S • Köptes för: 399kr, Säljs för: 150 eller högstbudande
Svarta Bootcut jeans från h&m, Storlek: 36 • Köptes för: ca 300kr, Säljs för: 150kr eller högstbudande
Miss Me jeans, Storlek: 26 • Köptes för: ca 1100kr, Säljs för:350 eller högstbudande
Ester Elenora blus, Storlek: S • Köptes för: 1100kr, Säljs för: 600 eller högstbudande. Säljer denna med en kvin i hjärtat, tycker den är hur fin som helst men den kommer aldrig till använding...

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2014-08-09 21:25:39

Kommer du fortfarande använda bootcut i höst eller är det ute? :)

Postat av: toranyqvist

Publicerad 2014-08-28 21:34:53

Hallå hallå, Tora heter jag och jag är 15 år gammal. Jag bara älskar både dig och din blogg, otroligt vacker är du. :) jag blir verkligen inspirerad när jag läser och kollar på din blogg. Jag är inte så van vid att läsa bloggar och så, så jag vet inte riktigt hur det går till. Därför så undrar jag om du säljer de sakerna som du lagt ut på din blogg? alltså dem bootcut jeansen? otroligt tacksam för svar, mvh Tora

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela