d a n i e l a l o u i s e

svarar:

Publicerad 2014-04-03 19:03:00 i A/Q, Mixed,

Har inte svarat på frågor på evigheternas evigheter så tänkte att det var dax nu med tanke på att jag vet hur frustrerande det kan vara när man vill ha svar på något. Tänkte att det blir lite tråkigt om jag Ber iallafall om ursäkt för de försenade svaren! Och ska absolut bättra mig på att svara på era frågor.
 
Vart köpte du hunky dory blusen?
Köpte den i deras egna butik på freeport!
 
Kan inte du tipsa om snygga festtoppar? Hade varit jätte bra, har använt upp alla mina då jag går med samma nästan varje fest!! Den du har på dig är supersnygg! Tack i förväg, topnoch!!!
Kan abslout fixa det, gör det senare ikväll så håll utkik! Tack själv:)
 
Hej! Skulle inte du kunna visa en bild där du har på dig dina nya rayban? :) funderar på att köpa den med plast eller med skinn men kan inte bestämma mig så hade vart kul att se dom på någon annan :) ha en fin dag, kram!
Har inte hunnit ta så många bilder på mig själv med dom än, men här har du en bild! Jag tycker själv att plast är snyggare än skinn med det är ju upp till var och en!
 
Jag är 98 och har aldrig varit på fest. Umgås med lite "töntiga" kompisar men vill jättegärna börja festa och vara ute på kvällarna. Hur ska man börja tycker du? Har inte så stor kompiskrets eftersom jag inte träffar så mycket nya människor:(( Tacksam för bra svar
Hejsan! Väldigt svår fråga egentligen... Men du kan tex ha en tjejmiddag och sedan bjuda dit era killkompisar eller crusches? Börja lite lätt och sedan kommer det med åldern skulle jag väll tro! 
 
Hej! Så sjukt snygg jacka, var har du köpt den? :)
Jackan jag la ut nydligen kommer ifrån lindex!
 
Alltså tröjan i detta inlägget är så jävla snygg, är den från Hunkydory eller var har du fått tag på den? :)
Nix, den köpte jag på raglady i sommras! Sålde den dock på en bloppis för några månadersen.
 
Kan du berätta lite mer om varför du bara bor hos din mamma? Saknar du inte din pappa då? Du behöver inte svara om du inte vill, men älskar din blogg och du är den snyggaste jag vet!
First of all, tack♥ Hela mitt liv har jag bott varannan vecka hos dom, vilket var ganska lugnt när jag var yngremen jag tyckte det blev jobbigare med åren och speciellt efter att mamma flyttade hit vi bor nu. Har min skola och mina vänner här hos mamma... Jag saknar min pappa varje dag.
 
Gud va fin hon är! Vart kommer hennes kappa ifrån? Vad heter hon och har hon blogg?
Fina Sofias kappa kommer ifrån zara och tyvärr har hon ingen blogg!
 
Vill först bara säga att du är super fin och älskar din blogg! Vet du någon/några bra sidor med balklänningar? Inte bara långa klänningar utan även korta som kan passa på 9:orna bal, kram
Hmm jag har inte börjat kika på det än, kanske dax..? Men ska abslut tipsa om sidor när jag hittat några bra! Kramkram
 
Vad tycker dina föräldrar om att du festar? Vad sa dom första gången, och vad sa du? Hur fick dom veta det?
Alltså man kan ju festa utan att dricka och det är det jag tror du syftar på..? Jag berättar allt för mina föräldrar, de litar på mig och jag sköter mig mycket bra om jag får säga det själv.
 
Vad heter modellen på de rayban solglasögonen du köpte i sommras?
Rayban cats!
 
När och var köpte du din jeanskjol? Den är så jävla snygg
Jag veeet, älskar den! Köpte den på Bershka i Spanien i sommras
 
När e du född? Du e nog en av de vackraste man har sett ju!
Glad jag blir! Jag är född 1998:)
 
Vilken storlek har du i din gråa "NO 1" t-shirt från lindex? Tacksam för svar!
S skulle jag tro! Den är väldigt tight dock, så om du vill ha den lite slappare så skulle jag tagit en storlek större!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-03 19:53:49

Umgås inte du med anna lika mycket längre?

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-04-04 22:21:17

fina bilder!

Postat av: .

Publicerad 2014-04-05 01:57:10

vad heter sofia i efternamn?

Postat av: Anna

Publicerad 2014-04-17 07:05:38

Vad heter Sofia på instagram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela