d a n i e l a l o u i s e

one day left

Publicerad 2013-12-30 11:41:42 i Mixed,

Imorgon är det nyårsafton!! Detta året har gått ganska fort om man tänker efter. Som jag skrivt 100 gånger innan så har detta året för mig varit galet bra. Visst har jag haft stunder då jag bara vill gräva ner mig under jorden, men alla de bra stunderna täcker de dåliga så bra. Jag har världens underbaraste vänner och familj som har gjort mitt år bäst och hjälp mig att bli den personen jag är idag. Imorgon slår det nytt år och jag känner mig halvt redo för det. Jag har lovat mig själv saker inför det nya året som jag inte känner mig redo för. Men jag är nyfiken på 2014, det kommer hända så mycket! Men mest taggad är jag nog för våren och sommaren, och såklart hösten eftersom jag börjar gymnasiet! Så om jag tänker efter så kommer detta året säkerligen bli minst lika bra som 2013 varit! Imorgon har jag lovat mig själv att ha hur kul som helst, omringad av nära och kära. Kommer nog fälla en tår eller två, för 2013♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela