d a n i e l a l o u i s e

sista augusti

Publicerad 2013-08-31 11:10:50 i Mixed,

Hola chias y chicos! Vaknade by myself redan vid halv 8 imorse, min hjärna har kommit in i sina vanliga rutiner och vaknar automatisk som om det vore en skoldag. Tycker dock om att vakna tidigt, dagarna blir så mycket längre och jag har redan fått en massa gjort. Ska snart hoppa in i duschen. Runt två ska jag förmodligen åka och titta på Willams match, annars stannar jag bara hemma tills Manuela kommer hit. I eftermiddag ska jag, m&a äta middag i stan och sedan ska vi antagligen på lite fiesta. Until then, ska plocka iordning lite i mitt rum och göra lite lunch till moi. Hör sen, kyss

 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-31 12:36:45

vad tycker du om dom nya mörklila amerikan vintage tröjan? funderar på att köpa en sådan och tror du att dom kommer att bli fina i höst? Och vilken färg tycker du att jag ska köpa om det är min första? :) kram

Postat av: matilda

Publicerad 2013-09-01 12:10:12

Skulle du kunna lägga upp tips på hur man får till en snygg design, skulle vara jättesnällt..! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela