d a n i e l a l o u i s e

tävling - döskallearmband

Publicerad 2012-07-15 16:16:12 i Tävlingar,

Va kul att så många va sugna på att vara med! Jätte kul verkligen. Jag kommer utse två eller tre vinnare.
För att vara med att tävla ska man följa de här stegen:
 
• Gilla min facebook sida HÄR, (om du redan gjort det skriv det)
• Länka min blogg på valfritt ställe , alt facebook, din blogg eller instagram
• Motivera varför just du skulle vinna!
 
Så i kommentaren ska ni berätta att ni gillat sidan, länkat och din motivering (om ni valt instagram, skriv det), svårare än så blir det inte! Hoppas inte det va så kompliserat, om det är några frågor så är det bara att fråga, kram!
 
 

Kommentarer

Postat av: emelie koch

Publicerad 2012-07-15 16:34:19

gillar din blogg på facebook, länkat på facebook,
jag har ingen riktig anledning varför jag ska vinna, men tycker dom är så grymt snygga och har alltid velat ha dom, och när jag skulle åka in och köpa de i stan var de slut.. Ser jätte många outfits framför mig som man kan matcha dom till och jag bara älskar dom! Skulle bli jätte glad om jag vann, hihi :)

Postat av: karolin

Publicerad 2012-07-15 18:37:46

Gillat din blogg på facebook, länkat på facebook, instagramn och min blogg!
Jag vill vinna för att jag tycket att dem armbanden är helt awesume och skitsnygga verkligen, är helt såld på dem! Skulle sitta hur bra som helst med ett sånt efter allt som har hänt.

saknar dig vännen! ♥

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-07-15 18:48:39

Har gillat på facebook, och har länkat din blogg på min! http://sofiaswag.blogg.se/2012/july/feet-lank.html

Skulle verkligen vilja ha ett sånt armband, för dom är så sjukt snygga och jag har försökt att komma iväg och köpa ett, men det har alltid varit något ivägen. Jag tycker att jag borde vinna för att jag har följt din blogg ända sen du började.. :))
Kram Sofiaaa

Postat av: Natalie

Publicerad 2012-07-15 19:00:29

jag har gillat på facebook! Och skrivit på min blogg! Jag skulle vilja ha det fina armbandet för att det är sjukt snygg! & jag har inte hittat det någonstans! Och det passar till allt! Men du ska veta att du är som en vs model verkligen! Och jag älskar din blogg den är grym! Kommer aldrig sluta och följa den! kramar!! <3

Postat av: Julia

Publicerad 2012-07-15 19:45:07

Gillat din Facebook sida. (Julia Antonsson)
Länkat på min blogg + lagt upp en bild på dig.
www.ryttarnamedponny.blogg.se

Dom armbanden är så sjukt snyga! Du ger sån bra inspiration & eftersom dom är så snygga på dig, så kanske man själv ser lite bättre ut med ett armband på?;)
Jättefin blogg, ger massa inspiration & du är sjukt fin!

Kram på dig!

Postat av: Moa Kjellberg

Publicerad 2012-07-15 20:13:22

Gillat din fb sida, länkat på instagram!

Jag skulle vilja vinna därför att armbanden är så hiiiiimla snygga! To die for typ, haha nä men dödligt snygga! Skulle bli superglad om jag vann!

Förrästen är du sjukt snygg och du ska absolut söka till en modellagentur!

Postat av: Alexandra Bråten

Publicerad 2012-07-15 22:41:20

Gillat på facebook och länkat där också :)
Jag har ingen speciell anledning till varför just jag ska vinna, men jag tycker dom är himla snygga och jag skulle matcha dom till många olika outfits! Skulle bli super glad om jag vann ett. kram

Postat av: Nor

Publicerad 2012-07-15 23:07:15

Hej, har skrivit om din blogg på instagram som du kanske såg! Jag vill gärna ha ett sånt armband för att jag har velat ha sånt länge men hittar inga som har just de färgerna jag vill ha men alla armbanden på bilden är skit fina!! och typ ett armband kostar typ 200 kr och jag tkr det är lite för dyrt men det hade varit kul om man kunde få ett gratis :) <3

Postat av: Nor

Publicerad 2012-07-15 23:08:56

och jag har gillat din facebook sida :)) <3

Postat av: Cinda

Publicerad 2012-07-16 06:32:17

gillar bloggen på facebook och länkat på instagram och taggat dig där tillomed!
men min anledning till att ha de armbanden är för jag skulle gärna kunna ha på mig de till nästan allt i min gaderob och jag älskar accessoarer men har inte så många av de.
Din blogg är awsome och kommer inte sluta läsa den!
kram: kanske en lycklig vinnare!

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-07-16 10:05:38

har gjort allt son man skulle göra! haha vill typ mest vinna för jag har inget sånt och dom är svin fräcka, och sen så ja eller det var la typ därför

Postat av: Alice olsson

Publicerad 2012-07-18 23:06:42

Har gillat sidan på facebook, länkat på insta och min anledning är att jag inte kommer åka utomlands i sommar och jag är blek som ett spöke, så när skolan börjar och alla är bruna som pepparkakor så kan jag i alla fall glänsa med ett snyggt armband och vara lite stolt att jag vann tävlingen xDD

Postat av: Amanda Olsson Sernborn

Publicerad 2012-07-19 19:35:12

Jag har gillat din FB sida, länkat på FB, instagram (amandaolssson) och på min blogg! Ville bara säga också att din blogg är grym Daniela! Klickar in flera gånger varje dag! Du är verkligen jätte go och söt och har en kropp som är to die for!
Jag hoppas verkligen att jag vinner för att jag har letat efter såna armband jätte länge men har verligen inte hittat några. Jag skulle bli sjukt glad om jag vann!! Armbanden är ju så galet snygga och livar lätt upp en lite mer basic outfit och passar lätt in även om outfiten är lite mer, ah inte så basic, haha! Jag håller tummarna för mig, kram på dig!

Postat av: johanna :)

Publicerad 2012-07-19 23:18:09

Jag är med :D har gillat på facebook och skrivit ett inlägg här:
http://kristallklar.webblogg.se/2012/july/tavling.html#comment

jag vill vinna för att jag såg ett liknande armband i en affär men var tvungen att rusa till bussen så han aldrig köpa det. och nu när jag kolla var alla sånna slutsålda så skulle bli riktigt glad ifall jag vann detta nu! :D kram!

Postat av: Frida

Publicerad 2012-07-20 11:35:46

Jag är kanske lite sent ute men jag har alltid velat ha ett sånt armband, jag kanske inte är begärd det efter som att jag gör detta försent men nu har jag iaf försökt så vi får se :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela