d a n i e l a l o u i s e

soorryy

Publicerad 2012-07-29 14:57:47 i Mixed,

På tiden att jag hör av mig. Ber om ursäkt att jag inte bloggat, men det har bara berott på ren lathet och att jag velat ta vara på de sista dagarna. Jag åker ju imorgon!! Både jätte glad men samtidigt vill jag inte åka här ifrån. Det är inte förräns nu, sista dagen jag ångrat att jag inte varit ute mer i solen utan suttit vid datorn mesta dels av tiden.. Iallfall så ska det bli jätte skönt att komma hem! Träffa alla vänner osv, är bokad de närmaste dagarna så det blir bra! Ska äta nu och sedan ska jag tillbaka till stranden och vara där hela eftermiddagen, så ledsamt att säga hejdå till alla :(:( ttyl

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-29 15:18:03

Seriöst, ångeeeest!!! din kropp är amazinngggg

Postat av: filip r

Publicerad 2012-07-29 19:05:49

välkommen tillbaka till Sweden ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela