d a n i e l a l o u i s e

Bakar och myser

Publicerad 2014-01-30 20:32:54 i Mixed,

Gokväll på er! Jag har precis gjort lite chokladbollar för att göra plugget lite roligare. Har jag mat och musik går plugget utmärkt! Något som får er att konsentrera er bättre? Imorgon är det fredag och det gör mig lycklig. Ska in till stan snabbt när jag slutat för att köpa en sak, efter det har jag även lite planer så det blir säkert jättebra. Nu ska jag plugga, äta chokladbollar och dricka te med mormor som är här! Tar vara på varje stund med henne när hon är här eftersom hon bor i Spanien! Mys.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-30 21:07:53

Vilken stolek har du på din mbmj väska (den bruna)? Snälla svara på denna så snabbt som möjligt!

Postat av: Anna

Publicerad 2014-01-31 23:09:42

Går du i någon lagsport? Handboll? Isf vilket lag ? :D
Antar att du håller i gång mycket för du har vältränad kropp eller gymmar plus att du uppenbart verkar haft tur med generna? ;)

Men jag själv går i lagsport och handboll är fett kul. Du borde testa och alla sporter är hårda i början men er ett tag blir diet 'roligare' och man får in flowet, så kul att peppa varann och vinna tillsammans. Kram och tusen tack för en intressant blogg, keep on going. Du kmr gå långt

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-06 07:46:05

Vart kan man köpa dem där jeansen

Postat av: Alicia

Publicerad 2014-02-06 10:38:07

Kan inte du tipsa om vad man kan äta och göra på tjejmiddagar? Jag fyller år snart och tänkte ha en, vet dock inte vad jag ska servera och göra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela