d a n i e l a l o u i s e

hösten är välkommen

Publicerad 2014-08-31 17:36:00 i Mixed,

Efter en rolig och mysig helg sitter jag för första gången själv i mitt rum. Eftermiddagen har gått åt att städa mitt rum och rensa ut sommargarderoben för att hänga upp höstgarderoben. Tänkte att jag faktiskt får försöka inse att sommaren faktiskt är över och att hösten bara kommer närmare och närmare. Har ju varit dåligt väder sedan skolan startade och kommer väl antagligen inte bli så mycket bättre framåt över...
 
Trotts att jag älskar sommaren och allt som inkluderar den, så ser jag fram emot hösten och vintern. Ska bli så mysigt, titta på film när man hör regnet mot fönstret, levande ljus, bada med massa bubblor, stora gosiga halsdukar, sitta inne på ett cafe i flera timmar med något varmt och gott att dricka. Ja. Ja jag är nog lite små sugen på höst. Så imorgon välkommnar jag årets första höstdag med ett leende. 

NU:Ska jag fortsätta städa lite i mitt rum och lite senare ikväll kommer Olivia hit och myser med mig, PUSS! Btw känner mig värdelös, slarvat bort mina två favorit solglasögon:(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela