d a n i e l a l o u i s e

godmorgon med ett tips

Publicerad 2014-08-27 07:55:00 i Mixed,

 
Hallihallå, just nu sitter ju på bussen påväg till skolan! Fick skynda mig jättemycket, vaknade lite senare än tänkt... Hann därför inte äta frukost, och påtal om frukost så måste jag tipsa om mitt nya favorit frulle-ställe som jag och Olivia besökte försöka skoldagen. Nämnligen Ethels som ligger vid linnegatan, hur mysigt som helst och väldigt gott! Jag och Olivia beställda lyx-frukosten och då fick vi välja mellan ägg och bacon eller yoghurt med bär i, till det fick man nybakat bröd, massa olika pålägg och frukter. Samt valfri varmdryck + juice! Och allt det för lite mer än 100kr. Tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela