d a n i e l a l o u i s e

om att älska

Publicerad 2013-11-30 11:44:00 i Tips,

Vet inte alls mycket om Michaela Forni förutom att hon har en blogg och har skrivit en bok ''Om att älska''. Jag har sett massa citat och utdrag ur hennes blogg överallt, instagram, tumblr andra bloggar osv. Det lilla jag fått se av boken har verkligen fångat mitt intresse, hon skrivit på ett sådant bra sett, precis som vi tjejer sjävla tycker, känner och mår. Ska se om jag hittar denna boken någonstans, annars ska jag beställa den!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-30 11:48:26

Hon gör jätteroliga och bra poddar!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-30 12:24:31

Tycker du det är snyggt/inne med barbourjackor i vår?

Postat av: Ellen

Publicerad 2013-11-30 16:59:31

Kan även tipsa om hennes och dashas podcast som också handlar om kärlek!

Postat av: Alva

Publicerad 2013-11-30 17:05:18

Vart är den rosa klänningen med "blingbling" du har på dig på en bild på veronicas instagram för typ ett år sedan? Har sett den på tara tror jag men vilket märke?? Tacksam för snabbt svar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela