d a n i e l a l o u i s e

Q/A 4 svar

Publicerad 2012-06-29 23:05:11 i Mixed,

Är du själv i Spanien, eller med din familj? Btw, du är såå snygg, satsa på att bli modell!
Jag är här med min mormor och morfar! Naaaj va söt du är, taack
 
Vad menas med kopiering anmäls för polis
Är inte helt säkert, men om ni kopierar designen, bilder eller tex så anmäls det
 
Kan du prata flytande spanska? Eller pratar du engelska när du är där?
Ja, jag kan flytande spanska. Med tanke på att jag bott här och spenderar hela mina sommrar här + jag har ju släkt här juuuu
 
Vart kommer shortsen från??? Sitter ju som ett smäck
Köpte de här i spanien på corte ingles, bara mys shorts, suuuper sköna.
 
Fortsätt fråga saker, det är mycket roligare att blogga dåå!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-30 22:15:16

Varför har du fobi för fötter? Det är väl inget läskigt? xd

Känner du att du kan få vilken kille du vill nästan? (alla vill väl ha dig?)

Vad har du för tips till en person som är döds kär i någon, men tror/känner på sig att personen ogillar en. Vad ska man göra för att komma närmare den personen lixom?

Om man blir retad i skolan, utsatt väldigt mycket på nätet osv. Vad ska man göra?

Du är helt fucking perfekt , seriöst. Önskar jag hade ditt utseende. Kram

Postat av: frida - okänd

Publicerad 2012-07-01 22:51:47

vad skulle du aldrig ha på dej?
kan du visa snygga,billiga,moderna tröjor man kan ha till slitna jeans? :)
vilka bikinis/baddräkter använder du?
kan du göra videoinlägg?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela