d a n i e l a l o u i s e

Torsdag

Publicerad 2014-09-18 17:33:22 i Mixed,

Denna dag har gått åt till studier mestadels. Har även kollat runt på massa bloggar som är på utbytesår i London samt Spanien! Verkar så himla kul. Absolut en upplevelse och en bra erfarenhet att ha med sig i livet + språket såklart. Dock så vet jag inte om jag hade varit redo att lämna allt här hemma bakom mig i ett år. Men har hela livet på mig att resa!

Har ni sett att den nya iOS 8 uppdateringen kommit ut? Den kräver så jäklans mycket utrymme för att installera så har raderat massa bilder, videos och appar hela eftermiddagen men har fortfarande för mycket.. Kommer behöva ta bort alla mina bilder och det vill jag ju inte.. Någon av er som lyckats installera den? Var den så mycket bättre som det står att den ska vara?




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-18 18:49:32

Om du installerar via iTunes tar det inget minne :)

Postat av: Em

Publicerad 2014-09-18 19:07:22

Har fått som tips att göra det via datorn för då behöver den inte så mycket plats!!! Vet som sagt inte om det funkar men värt att testa!! :)),

Postat av: Evelina

Publicerad 2014-09-18 19:29:58

Heej jag ska åka som utbytesstudent och tänkte att du kanske skulle vara intreserad av att läsa min blogg :)

Postat av: sara

Publicerad 2014-09-21 21:50:14

kan du länka bloggarna du läste?? skulle vara supersnällt verkligen!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela