d a n i e l a l o u i s e

Outfit + dagen

Publicerad 2014-09-03 17:36:48 i Mixed,


Jacka- Zara(Ny!)// Tisha- Zara// Jeans- Replay, bootcut(Nya)// Skor- New balance

Halloj! Idag hade jag på mig min nya skinnjacka, älskar den! Finns på zara för 1800kr. Hade även mina nya bootcut jeans! Har tyckt det varit jättesvårt att hitta bootcut jeans som passar mig eftersom jag är ganska lång och smal, men fann dessa från Replay förra veckan och dom sitter som ett smäck! Perfekt längd och åtsittande. Hade dock kunnat tänka mig att gå barnens en dag som denna...

Denna dagen har gått otroligt fort, var först på rättegång. Det var väldigt intressant och lite små läskigt faktiskt! Var på en där en man var dömd för grovt misshandel. Efter den hade jag 2 timmars rast så då passade jag på att fika som ni såg! Sedan idrott och efter det en promenix runt stan. Nu är jag hemma och är helt slut, blir tidigt i sängs idag med skulle jag tro! Puss

Kommentarer

Postat av: Ellen

Publicerad 2014-09-03 17:47:45

Jättefin outfit :)

Postat av: Isabella

Publicerad 2014-09-03 21:04:15

Hej, jag är en Stockholmstjej med en förkärlek till New York och dyra väskor. Kolla därför gärna in min blogg som är fylld med mode, outfits, recept, tränings-och självförtroendetips! Du hittar den här; http://www.fashionistaworld.se

Kramar på dig och din grymma blogg!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-07 08:21:12

Hur lång är du? :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-09 19:49:05

vart har du köpt dina replay jeans?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela