d a n i e l a l o u i s e

bekännelser

Publicerad 2014-07-29 17:06:33 i Mixed,

Jag är väldigt morgonpigg (dock bara när jag vaknar av mig själv), alltid jag som vaknar först av mig och Carl, även när jag sover med vänner. 
 
Jag är väldigt ärlig och öppen mot mina föräldrar vilket gör att dom litar på mig och låter mig göra mycket mer än vad jag skulle gjort om jag inte varit ärlig om saker och ting. Förstår inte folk som ljuger för sina föräldrar, tror inte man vinner något på det? 

Skulle jag beskriva min själv som person med 5 ord skulle jag nog sagt envis, kärleksfull, rolig, lat och självständig. 
 
Efter att jag var med i en bilkrock förra sommaren så är jag väldigt farträdd, innan älskade jag när allt gick fort men nu tar jag det helst lugnt om jag får bestämma. 

Tycker det är jätteotrevligt när man är med vänner och man håller på med sin mobil hela tiden. Or is it just me?

Jag är så taggad på livet just nu hhehe, har inget speciellt planerat nu och framåt men det känns som att allt kommer vara så kul den närmaste tiden!! Ihhh

 

Kommentarer

Postat av: G

Publicerad 2014-07-29 18:44:40

Carl måste ju vara världens lyckligaste kille, kolla vilken tjej han har liksom😍😍😍

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-29 21:10:38

Hej, kan man köpa barbour jacka nu till host eller är den helt ute? :)
kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-29 23:45:33

sjukaste jag fucking sett

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-31 16:52:01

Kan du berätta om din olycka?

Postat av: elza

Publicerad 2014-08-01 18:11:52

olycka?? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela