d a n i e l a l o u i s e

sista veckan...

Publicerad 2014-08-08 22:50:12 i Mixed,

Ensam nerbäddad i min säng, kan knappt minnas senast jag sov själv. Min älskling åker nämnligen till Alanya med några killkompis tidigt imorgon! Så får helt enkelt sova ensam en hel vecka nu... 

Iallfall så har jag mycket jag ska hinna med denna veckan som kommer nu, tex gå till frissan, beställa hem lite kläder jag hittat på nätet, fixa mitt rum, köpa lite nödvändigheter innan skolan börjar. Börjar ju faktiskt om bara 10 dagar!! Vill så gärna med samtidigt inne, vem vill att sommaren ska ta slut liksom, men å andra sidan så är jag spänd på hur min klass osv kommer bli! Men som sagt är detta dom sista dagarna innan alvret börjar. Minns verkligen när jag hade hela sommaren framför mig och nu är vi här i slutet och ska behöva längta ett helt år till innan det är sommar igen. Dock är jag lite tagg på höst och vinter, ska bli väldigt mysigt faktiskt speciellt med pojkvän hihi♥ Hur som helst så har jag massa känslor inom mig just nu, förväntansfull, rädd, ångest, ensam och men ändå lycklig såklart.

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2014-08-08 22:56:48

Vilken skola ska du börja på och vilken linje?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela