d a n i e l a l o u i s e

dagens planer;

Publicerad 2014-08-13 12:34:45 i Mixed,

Saknar min prins så himla mycket

Fyy vad dåligt väder! Hade lovat mig själv att ta vara på de sista sommarlovs dagarna, men blir så otaggad på att ens hitta på något i detta vädret... Idag kanske jag ska in till stan med Villiam för att äta sushi, får se hur det blir med det. Annars har jag lite bloppis saker att skicka iväg och ikväll ska jag förhoppingsvis mysa med min saknade Veronica♥ Men nu ska jag hoppa in i duschen så jag komemr iväg, puss!

Kommentarer

Postat av: Siri

Publicerad 2014-08-13 19:50:07

Har du YouTube kanal? Isåfall vad heter den? Blir tacksam för svar

Postat av: Linda

Publicerad 2014-08-14 21:44:34

Hej! Undrar om du säljer din klänning som du hade på din skolbal? Jättefin verkligen!! (Om du tänkt sälja den så är jag en intresserad köpare, haha) :)

Svar: Mailat dig! Kram:)
None None

Postat av: Josefina

Publicerad 2014-08-17 19:35:08

Du har en jättefin blå/grå kappa från zara. Är du intresserad av att sälja den? Är beredd att betala fullpris!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela