d a n i e l a l o u i s e

Q/A

Publicerad 2012-10-31 08:58:32 i A/Q,

Har du skilda föräldrar?
Ja, det har jag!
 
Hej! 
En snabb fråga: vart i Göteborg kan man köpa Hollister-plagg?
Man kan inte köpa Hollister plagg i gbg, jag köpte mina i spanien. Dock något jag aldrig använder.
 
Vad tycker du om hipster mössorna alla börjat köpa? Och tycker du man kan ha pälsbollsmössa iår igen? Älskar din blogg, bäääääst (:
Hmm har ingen speciell åskit om ''hipster mössorna'' för jag har ingen aning om vilka det är tror jag, hehe.. Och pälsbollsmössorna vet jag inte riktigt, tycker dom är as mysiga! Tack sötis, puss
 
Vart är den ifrån? mycket fin blogg!!
Hunkydory? Taaack
 
vad andvänder du för väska till skolan? :p
 
Vad kosta den?
799 riksdaler
 
Var kan man se gossip girl?Vilken sida?
Jag kollar på antingen swefilmer.com eller tubeplus.com tror jag dom heter
 
Ska du och anna till torslandahallen imorgon igen? såg dig där inne idag! snälla svara på detta i ett inlägg!
Hmm, inte idag! Men på torsdag och fredag tror jag, hurså?
 
Är det din Carl på bilden? Har aldrig riktigt förstått om ni är i ett förhållande eller ej :$
Hahah, det är Jacob March på bilden och nej :)

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-10-31 17:40:47

Har du några stringtrosor? Och is sånna fall, kan du ta en bild när du har dom på dig?

Postat av: Elin

Publicerad 2012-10-31 17:45:28

Kan man få köpa hollister tröjorna av dig?

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-01 15:37:52

Varför använder det du inte dina hollister tröjor? :p

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-02 09:56:53

Precis gjort slut med min pojkvän eller ja, vi var aldrig riktigt tillsammans, men vi pratar fortfarnade varje dag och jag är fortfarande sjukt kär i honom... Bara gråter hela nätterna så medans han verkar hur lycklig som helst, vet fan inte vad jag ska göra! Klarar inte av att se honom med andra, snälla Daniella vart ska jag ta vägen :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela