d a n i e l a l o u i s e

bort här ifrån

Publicerad 2014-03-31 17:47:51 i Mixed,

Idag är det måndag, en dag jag brukar frukta men jag har inget att klaga på verkligen och som det känns nu kommer denna veckan gå snabbt ändå. Denna dagen är ju snart slut, imon har jag skola och efter det ska jag träffa lite vänner, onsdag har jag också planer och sen är det torsdag och då är det bara en dag kvar tills det är helg. Poff så va den veckan borta.

En klasskompis berättade förut att vi har 41 skoldagar kvar totalt, alltså om man räknar bort helger, lediga dagar osv. Jag har 41 dagar kvar av nian. Kommer verkligen ihåg kvällen innan jag började nian i höstas, om hur jag skrev att det bara är ett år kvar osv och nu sitter jag här, nära slutet. Haha dramatisk. Konstigt nog kommer jag sakna min klass, även fast jag inte hänger med någon av dom direkt så är vi som en liten familj, gapar, skiker, skrattar och gråter tillsammans. Mest kommer jag nog sakna mina bästavänner som jag kanske inte kommer gå på samma gymnsie som. Bortsätt från allt jag kommer sakna så längtar jag bort från grundskolan... Om ett år kommer jag väl undra varför jag längtade så mycket, hmm...
 
 

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2014-03-31 19:40:44

är du på G med nån just nu?

Postat av: .

Publicerad 2014-04-01 01:17:49

har du push-up?
ska du haffa nån under sommarlovet lr innan sommarlovet?
kan vi få se ditt rum i en video lr vill du it det?

Postat av: ?

Publicerad 2014-04-01 01:19:27

hur många gånger har du haft sex?

Postat av: ?

Publicerad 2014-04-01 01:19:27

hur många gånger har du haft sex?

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-01 07:45:07

Passa på och verkligen njut det sista nu! Jag gick ur 9an förra året och ångrade mig såå mycket ett tag att jag inte tagit vara på tiden, trots att gymnasiet är hur bra som helst så är det ändå något speciellt med grundskolan!

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-02 14:38:35

Var är toppen du har där från?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela