d a n i e l a l o u i s e

jag...

Publicerad 2014-06-24 17:08:36 i Mixed,

9 saker jag älskar

- Mina galna, sjuka och underbart älskade vänner och familj
- Ödet, allting händer verkligen av en anledning
- Åka båt, sån härlig känsla verkligen. Synd att mina päron inte är så intreserade av havslivet
- Att SKRATTA tillsamman med folk man tycker om
- Dansa tills fötterna blöder
- Carl
- Att inspirera och dela med mig av mina ideer, en av anledningarna till att jag bloggar
- Överraskningar och att själv överraska
- Klockor och armband, har alltid på mig det


 

4 saker jag hatar 

- Att vara blek
- Otrevliga och ouppfotrande människor
- Cancer och alla som har med döden att göra
- Känslan av stress

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2014-07-05 00:39:44

Vad anser dina föräldrar om alkohol osv, då du har blogg så ser de ju alla bilder och så? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela