d a n i e l a l o u i s e

bloggtips by daniela

Publicerad 2014-01-30 18:57:35 i Mixed,

• Bra design. Designen är dina läsares första intryck, utsidan ger insidan en chans, inte sant? En bra design enligt mig är stilren. Skippa den illgröna bakrunden och neonrosa header med glitter i överflöd. Keep it simple. 

• Var personlig, inte privat. Det är nästan mitt bästa tips. Det är en stor skillnad på att vara personlig och privat. Förstår ni vad jag menar? Tex, ni vet på ett ungefär vilka jag umgås med och 4% av vad jag gjort under/dagen kvällen. Man behöver inte skriva ut allt i minsta detalj, för det första kanske det inte är jätteintressant och för det andra så vet man aldrig vem som läser ens blogg. 
 
• Blogga om det du tycker är kul. Tex min blogg handlar mycket om mig men även mycket mode och inspiration. Det är något jag tycker är kul och blogga om och något ni uppskattar, winwin. Tex vissa kanske inte alls brinner för saker som har med kläder att göra, men gör klädcollage osv för att ''det är något som man måste göra när man har blogg'', fel. Blogga om det du brinner för, något som motiverar dig till att sätta dig framför datorn och göra det! 
 
• Svara på frågor. Det uppskattar läsarna mycket! Har du svårt att komma ihåg det eller tycker det är jobbigt, välj ut en dag i veckan då du svarar på alla frågor. (Jag vet att jag inte svarat på frågor på jättelänge, ber så mycket om ursäkt!)

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-01 08:19:35

Kan du sluta härma inlägg från Charlotta.nu nååån gång eller? Kom på egna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela