d a n i e l a l o u i s e

mr. wednesday

Publicerad 2014-02-26 17:27:52 i Mixed,

Efter en grå onsdag, ett matteprov, en tröst-godispåse och en nödvändligt samtal... Ska jag nu slå mig ner med en kopp te framför bloggar och skvaller innan jag ska ta tag i kvällen. Jag har ett kemiprov att plugga till och ett rum som är helt kaos och måste städas. Har fixat min ''walk-in-closet'', ska bara fixa en spegel, bättre belysning osv där inne så blir de säkert kanoners. Men nu behöver jag komma igång om jag ska hinna allt! Kom på att jag måste fixa käk till mig själv, inte alltid kul att vara ensam hemma...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-26 17:52:42

Kan du lägga ut bilder på din Walk-in-closet? <3

Postat av: Kaffehörnan

Publicerad 2014-02-27 01:23:23

Då har och framemot vad blev de för käk

Postat av: Sarah

Publicerad 2014-02-27 17:06:32

Åå lägg upp bilder på din walk-in-closet? :)<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela