d a n i e l a l o u i s e

frågestund del 1 (kärlek)

Publicerad 2014-02-02 15:45:30 i A/Q, Mixed,

 
Hur är ditt kärleksliv?
Hmm lugnt för tillfället. Har kanske en liten småcrush, men inte mer än så. Vet inte riktigt om jag vill ha ett förhållande just nu, men det går i perioder. Vissa dagar vill jag inte inget hellre än att ha någon att bara mysa med och vissa dagar är jag jätteglad över att jag är singel.
 
Är strula samma sak som att hångla?
Jag skulle vilja säga att man tar lite mer på varandra när man strular, haha. 
 
Hur många seriösa förhållanden har du haft?
Svarat på denna 1000 gånger känns det som. Jag har inte har en offentligt seriöst förhållande! Men kär har jag varit, ohja.
 
Har du någon gång fått ditt hjärta krossat och har du någon gång krossat någons hjärta?
Vad hemskt det låter med krossade hjärtan... Men ja och ja. 
 
Är det många killar som vill ha dig?
Sånna här frågor är så roliga att läsa! Hade velat se era reaktioner om jag skrev ''ja''. Men ärligt, jag vet inte hehe
 
Är du oskuld? 
Känns som att 50% av alla frågor var denna frågan och eftersom jag är 15 år(=byxmyndig) så är det väll lagligt att skriva ut det på bloggen? Jag är inte oskuld.
 
Är det konstigt att vara 16 och oskuld?:(
Nej det tycker jag verkligen inte. Jag har hört att i snitt så förlorar de flesta sin oskuld när man är 17 år. Jag tycker heller inte det är något som man ska stressa med. Mitt bästa tips är att vänta och att man ska göra det med någon man känner sig säker med.
 
Skulle du kunna börja dejta och bli tillsammans med din kompis förra haff eller x?
NEJ. Det är kompisregel nr 1. I värsta fall fråga sin komips först och verkligen se att det ör ok.
 
När och med vem hånglade du första gången?
Haha åh... På ett disco i 6an tror jag det var, så gick jag och tre kompis ut bakom skolans idrottshall! Väldigt romantiskt. Sebbe Myrbäck var det iallafall!
 
Vad faller du för hos en kille? Både personlighet och utseende.
Personligt: Faller jag oftast för killar som får mig att skratta, någon som är självsäker och ödmjuk.
Utseende:Man ser direkt när det är en ''Daniela kille'' säger alla min kompisar. Men brunt hår och bruna ögon typ. Bröst muskler och armar är nice. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2014-02-02 16:38:35

Du kanske inte vill svara på denna frågan men NÄR tappade du din oskuld? <3

Postat av: 😘😘

Publicerad 2014-02-02 19:01:33

Vill bara säga det här..han som tog din oskuld måste vara världens lyckligaste kille! DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG OCH SEXIG

Postat av: 😘😘

Publicerad 2014-02-02 19:01:33

Vill bara säga det här..han som tog din oskuld måste vara världens lyckligaste kille! DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG OCH SEXIG

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-02 23:40:19

kan du göra de nästa delarna i färgvideos

Postat av: Nathalie

Publicerad 2014-02-03 11:36:36

Hur många delar på frågestunden kommer du att ha? :)

Postat av: ?

Publicerad 2014-02-04 08:42:11

förlorade du oskulden i sweden eller i spanien?

Postat av: anonym

Publicerad 2014-02-12 11:16:57

Var det en speciell person du tappade oskulden med?
Var du 14 eller 15 när du tappa den? <3 :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela