d a n i e l a l o u i s e

tips: foto appar

Publicerad 2013-09-24 16:54:18 i Mixed, Tips,

Camera +
På denna appen kam man ha som ett eget galleri med bilder, redigerar bilder jätte enkelt med massa bra redigeringar! Detta är appen jag redigerar mina bilder i första hand. Tror dock den kostar 7kr men det är den verkligen värd!
 
Frametastic
Här kan man göra massa olika collage med massa bilder, verkligen tips för er som vill göra collage!
 
Whiteagram
Fått frågor om hur jag gör ''så det blir vitt'' på instagram och det gör man i denna appen!
 
BeFunky
Älskar verkligen denna appen, här får man till perfekta ljus osv på bilderna! Finns även massa olika filter. Ladda ner den!
 
Pixlromatic
Tror jag flesta av er har va? En gratis app iallfall med massa olika fina redigeringar, ljus och ramar!
 
PicLab
Här gör jag hjärtan runt mina bilder. Finns även filter här, även nice effekter! Jätte mysig app faktiskt. Down load it now babes
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-24 18:01:46

Jättebra tips!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela