d a n i e l a l o u i s e

omlott trenden

Publicerad 2013-09-30 10:32:00 i Mixed, Mode/Collage,

omlott toppar
BIKBOK// Zara // Zara
 
Som ni säkert vet så är det väldigt inne med omlott tröjor, linnen, blusar osv. Själv tycker jag om det jätte mycket! En litet detalj liksom. Det jag gillar med den från bikbok är att man kan ha den både bakåt och framåt! Alla plaggen i collaget kostar mellan 250-400. Om man vill piffa upp de lite tycker jag man kan kan matcha det med lite spetts som sticker upp. Finns bland annat också på bikbok. Vad tycker ni om omlott trenden?

Kommentarer

Postat av: Elsa Selander

Publicerad 2013-09-30 17:08:01

Om man vill få tag på dig på något sätt hur gör man då, tänkte på typ kik eller mejl? 😊

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-30 20:25:46

Snyggt!!

Postat av: linn

Publicerad 2013-09-30 21:37:08

Jag älskar den nya omlott trenden, supersnyggt till både fest och vardags, nackdelen är dock att dem är slut typ överallt men har fått tag i linnena i svart/vit och en svart med långärm från bikbok :)
Tipsa gärna mer om kläder, är väldigt nyfiken på dina Please jeans så om du vill göra ett inlägg om dom med bilder, vilken modell och färg de är osv vore de jättebra, dom kostar ju ganska mycket men dom är ju bara såååå snygga, försöker gå från min odd molly Crash till din mycket mer coolare stil så behöver dina tips ;) Kram och tack för en superbra blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela