d a n i e l a l o u i s e

tävling - mango temptation

Publicerad 2013-11-05 20:40:35 i Tävlingar,

Denna godingen står hemma hos mig och väntar på någon av er. Den lukar hur gott som helst! Drar vinnaren på fredag, promise. Det enda ni behöver göra för att vara med och tävla om denna är att:
 
• Kommentera din namn och skriva att du deltar
• För lite störra chans att vinna, länka min på blogg på valfritt ställe och en länk till det så att jag kan se det. Kan vara ect, din blogg, instagram, facebook, twitter osv...
• Hur och när ni hittade min blogg, detta är bara kul för mig att veta (inget måste)

Kommentarer

Postat av: Daniella Linnea Louise

Publicerad 2013-11-05 20:52:40

Hello. Min kompis hittade din blogg och tyckte det var kul att vi har nääästan likadana namn. Daniela Louise och Daniella Linnea Louise. Inte skitlikt men ändå. Och seeeen dess följer jag din blogg. ha det så bra, peace

Postat av: Isabelle

Publicerad 2013-11-05 21:15:41

Hej, jag är med och tävlar och jag hoppas verkligen jag har turen att vinna. Jag hittade din blogg via en kompis för ungefär ett halv år sedan skulle jag tippa på. Jag fastnade verkligen direkt för dina fina bilder och jag fick en enorm inspiration av dig vilket gjorde att jag tillslut också började blogga. Jag har även gjort ett inlägg på min blogg om din tävling, kram!

http://chaabellys.blogg.se/2013/november/tavling.html#comment

Postat av: Stina

Publicerad 2013-11-05 21:25:53

Jag är med:)

Postat av: Linnéa

Publicerad 2013-11-05 21:40:42

Hej, jag är med och tävlar! Hittade din blogg eftersom vi gått på samma skola och även samma friidrotts klubb. Länkat din tävling på min blogg. Kram

Postat av: Wilma

Publicerad 2013-11-05 22:11:22

hittade din blogg genom vänner :)

Postat av: Nathalie

Publicerad 2013-11-06 08:02:24

Vi är meeed! :)

Postat av: Julia

Publicerad 2013-11-06 09:19:45

Jag är med och tävlar!
Jag hittade din blogg genom mina kompisar som älskar din blogg. De sa att du var en sånn fin tjej som gav dem inspiration och gav dem bättre självförtroende.

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-06 12:09:37

Hej!
Mitt namn är Carolina Persson, älskar verkligen denna doft så det skulle vara jätte roligt om jag vann. Jag hittade din blogg för ca ett år sedan via charlotta.nu och fastnade direkt!! Har läst din blogg sedan dess och den är grym!

Postat av: Sofie

Publicerad 2013-11-06 14:52:48

Jag är med

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-11-06 15:59:28

Jag är gärna med! Hittade din blogg när jag sökte efter en sak på google och så kom det upp en bild på dig. Tyckte du va så snygg så jag började läsa din blogg! hihi kram

Postat av: Melissa Nilsson

Publicerad 2013-11-06 21:50:45

Jag är med och deltar.
Har länkat din blogg på instagram , där jag heter melissasofiq.

Jag hittade din blogg för jääätte längesen via en kompis som jag dessvärre inte har bra kontakt med idag.
Redan vid första gången ja kollade på din blogg, så tyckte jag du var riktig duktig på de du gjorde. Jag beundrar din personlighet och allt du gör Daniela. Att du kan påverka folk på så många bra sätt, är en gåva du skall vara glad över!
Du har iallafall påverkat mig på riktigt många sätt. Bra sätt , only.

Lycko kramar för resten av din blogg tid från mig, puss

Postat av: Suzan

Publicerad 2013-11-07 18:20:49

Jag började läsa din blogg för dryga 1,5 år sedan, och har hållt på sen dess, tycker att du är en riktigt fin tjej med fin stil, ja!!

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-11-07 21:04:58

Jag är med

Postat av: Julia

Publicerad 2013-11-08 10:52:07

Jag är med!! Hittade din blogg genom din klasskompis Evelina, sen dess har jag följt den typ varje dag, älskar den!! :)

Postat av: Emelie L & Amanda G

Publicerad 2013-11-08 11:04:53

Vi började läsa din blogg när vi började på trulse, sen dess har vi följt den varje dag. Vi fick reda på bloggen genom en kompis som också läste den. Din blogg är verkligen jättebra!!!

Postat av: Mikaela Walenius

Publicerad 2013-11-08 16:57:41

jag är med

Postat av: Moa

Publicerad 2013-11-08 17:22:58

Hej! Jag är en bloggläsare sedan länge tillbaka och kan därför inte komma ihåg hur jag hittade den.. tyvärr.
Men jag är absolut med i tävlingen.! :)

Postat av: Julia Löfgren

Publicerad 2013-11-08 20:37:32

Jag är gärna med och deltar! :) Här är länk till inlägget: http://jullelof.blogg.se/2013/november/en-stor-insperation-for-mig.html#comment

Jag hittade din blogg genom en kompis satt och läste den, jag ba: "vem är det där" och sen den dagen har jag varit helt fast. DIna otroligt fina bilder blandade med BRA texter och underbar klädstil gör att DU är en stor insperation för mig. Såg dig också i centrala Göteborg nära häsen, men vågade inte komma fram ahaha :')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela