d a n i e l a l o u i s e

Pink sky

Publicerad 2013-07-29 12:14:55 i Mixed,

Godmorgon! Idag står det: Plugga på mitt schema. Ska göra moppeprovet imorgonbitti och jag är inte förberedd om jag ska vara ärlig. Ikväll ska jag dock hem till Sandra med några friedos, ska bli jätte kul!

Igår åkte jag in till stan för att fixa en sak, glömde dock bort styrde va söndag och att nästan allt stängde vid 16.00, så vi fikade osv lite innan vi drog oss hemåt igen. Jag och Manuela åkte iallafall hem till Anna där vi bara tog de lugnt hela kvällen. Ni såg väll va fin himlen var igår? Pinkpink

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2013-07-29 23:41:00

Jag är väldigt inne i moped nu och håller på att plugga jag med och så letar jag efter en snygg moped, och undrar vad det är för moped på bilden där ? Super bra blogg :) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela