d a n i e l a l o u i s e

konfa + plugg

Publicerad 2013-02-27 22:15:36 i Mixed,

Sooooryyyy guys. Slutade halv 4 och fick skynda mig till kyrkan. Var inte klar där förens runt 7 och då fick jag skynda mig hem och plugga eftersom jag har 2 prov imon. Så det är det jag har gjort fram tills nu. Ska äta och sen sova, är så himla stressad hela tiden verkligen. Btw, är det någon som ska kolla friidrotts EM på fredag med skolan? Det ska min skola iallafall, ska faktiskt blir riktigt kul! Älskar att kolla på friidrott :))

 

Kommentarer

Postat av: koch

Publicerad 2013-02-27 23:02:14

vi ska kolla, hoppas vi ses:)

Postat av: Ellen

Publicerad 2013-03-01 13:22:13

Kan du visa lite mer bilder på din Marc Jacobs väska? Hur mycket kostade den?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela