d a n i e l a l o u i s e

London - Tips på affärer

Publicerad 2013-04-01 13:35:00 i Mixed, Tips,

 
Fick en fråga om jag kunde tipsa om lite affärer i London, Cafer osv, självklart kan jag det! Uppskattar när ni tipsar om inlägg ni vill att jag ska göra, underlättar så mycket :)
 
 
Harrods- Det är ett köpcenter med massa olika märken, allt ifrån Juciy couture, American vintage, till Burberry och gucci. Här finns även macarons och massa mysiga cafer. Ligger på Brompton Road, Knightsbridge
Victoria Secret- Drömmen ju, hade 3-4 våningar. Den ligger på New Bond Street. I ett hörn, gå mot folket som kommer gående med rosa victoria secret's påsar, det gjorde jag! Finns allt från underkläder till body splashes, smink osv. När jag var där så va det nästan helt ny öppet så det fanns varken body splashes eller bikinis. Men det tror jag finns nu! Victoria secret är ett måste att besöka!!
Schuh- Här inne finna allt ifrån UGG's, hunters, converse, toms, dr.martens. Alla olika märken. Vet att det fanns convers för typ 400 kr, även toms för samma pris, så värt!
Selfridges-Denna har ungefär exakt samma saker som Harrods, men selfridges går inte att missa eftersom den ligger på Oxford street! 
A&F och Hollister- Abericrombie and fitch ligger väldigt diskret (bild 1) på Burlington Gardens, jag hade själv jätte svårt att hitta dit men när man börja känna den ljuvliga doften var det inte så svårt längre, hehe. Hollister låg dock tydligare på Regent Street. I affärerna hittar ni ju allt från, jenas, tröjor, mjukis, bikini, jackor, parfymer, you name it. Höjdpunkten är ju dock de snygga killarna utan tröjor hehe.....
Forever 21-Lite mer budget kläder, man kan alltid fynda här! Väldigt ungdomligt osv, ligger också på oxford street!
River island-Också en mer budget affär och ligger också på Oxford (haha som ni märker så hittar ni det mesta på denna gatan). Fanns jätte mycket naiizz när jag va där i höstas!
Zara- Lika bra som hemma, priserna skiljer ju sig inte så mycket, men abslout värt att kika in tycker jag! Love it
Juicy Couture- Denna ligger också på Regent Street. På nedre våningen finner ni alla möjliga färger och mönster på fina mysdressar. Priserna på en mjukisdress låg på 800-1000kr delen, ca 2000kr för både tröja och byxa. Samma priser som här hemma dvs. Men det va så fint, glittrade i alla möjliga färger och former. Fanns även datafodral och iphone skal som va snygga!

Kommentarer

Postat av: Y A S M I N E

Publicerad 2013-04-05 20:05:12

Vill också till London!

Postat av: Josefines.se - VINN ETT EGET DESIGNAT IPHONESKAL!

Publicerad 2013-04-05 20:05:44

Åh vill dit!!!!!!

Postat av: Anastasia

Publicerad 2013-04-05 20:08:28

http://sanastasia.blogg.se/2013/april/mono.html#comment Hur kan man bränna en människa levande?!

Postat av: Emma

Publicerad 2013-04-05 20:14:22

Gud vad bra inlägg. Ska till London till höst så gör detta till ett bokmärke så ja kan kolla tillbaka hehe:)!

Postat av: Andrea

Publicerad 2013-04-05 20:17:15

Vilka bra tips!! :D

Postat av: Vian

Publicerad 2013-04-05 20:17:45

http://www.youtube.com/watch?v=K6L_IECi3Rc
Jag och några kompisar har gjort en music video cover
till one direction one way or another, och det skulle vara sjukt grymt
om du kunde lägga upp klippet på din blogg?Tack :D

Postat av: F I L L A A N S

Publicerad 2013-04-05 20:19:33

Fina bilder, kul att få lite tips!
Kolla gå gärna min blogg! <3

Postat av: ELIN STRÅÅT

Publicerad 2013-04-05 20:20:20

Åå ska kanske dit i sommar! Tack för shoppingtips! :D

Postat av: Sanna Andersson

Publicerad 2013-04-05 20:20:26

tack för dessa tips !
Jag ska åka till London i slutet av maj så jag suger åt mig dessa tips och sparar så mycket pengar jag bara kan ;)

Postat av: Elsa

Publicerad 2013-04-05 20:21:38

tack för tipsen ! :)

Postat av: ctinas

Publicerad 2013-04-05 20:22:24

haha åh A&F och Hollister... Gud alltså.. man lukta sig dit på typ en kilometers avstånd ♥ xD

Postat av: Olivia Gonzalez

Publicerad 2013-04-05 20:25:56

Tack för tipsen! Ska till London i sommar så ska kolla in alla dom ställerna ;)

Postat av: Elin

Publicerad 2013-08-16 00:42:31

Kan du göra shoppingtips i Gbg?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela