d a n i e l a l o u i s e

Q/A

Publicerad 2012-09-28 15:51:44 i A/Q,

Hur får du så fin hy? Jätte fina ögon osså btw!
Det kommer och går, vissa dagar kan jag faktisk få röda prickar osv. Men som jag sagt innan så gör jag verkligen ingenting. Tack så mycket!!
 
Det var Sam mot sjölins som du såg på,.. Vad ska du välja för gymnasium om 1 1/5 år eller vad det nu blir?!
Ja, just det! Haha har lång tid på mig att fundera på det. Men kanske polhems, sam, sjölins?
 
Asså Daniela du har verkligen ängla utseende så otroligt vacker och fin! Du har verkligen jättestor chans att bli modell! Du verkar så trevlig och go tjej som alla vill vara kompis med! Älskar dig och din blogg! Sluta aldrig!! Puss!<33
Tack finaste du!! Blir lika glad varje gång jag får sånna här kommenterer, åhh vad jag älskar mina bloggläsare :)))
 
Kan du lägga ut lite bilder man kan ha som bakgrunder på iphonen? Vad har du för bakgrund på din iPhone? Du är verkligen helt perfekt! Älskar din blogg, kram!
Jag vet inte rikigt, haha. Jag har iallafall bild på två läckerbitar :)))) Annars har la jag en text som stämmer in på mitt liv typ, haha. Tack så mycket, puss!
 
 
Vadå korv?
Oj hehe, skrev korv sålänge medans Anna skulle beskriva mig och så glömde jag ändra, hehe.. So here you go... Daniela är världens snällaste. Hon tänker alltid på andra, vill aldrig behandla någon illa och finns alltid där för sina vänner. Denna tjejen har också goaste humor, jag kan skratta med henne hur länge som helst. Oftast är det bara vi som fattar det roliga men att ha en vän som man verkligen kan vara sig själv med är jätteviktigt, så alla behöver en Daniela. Hon tycker att ''rätt ska vara rätt'' (hennes motto i livet typ hahah). En riktig perfektionist! Biter alltid på naglarna när hon är nervös eller uttråkad. Älskar när saker händer precis som i en film. Blir extermt hypad av cola, skickar alltid bilder på vad hon gör istället för att skriva. Ganska galen också men helt underbar. Guldvärd♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela