d a n i e l a l o u i s e

lördag

Publicerad 2012-09-29 10:55:12 i Mixed,

Godmoring! Igår runt 12 kom kom Carl till mig en stund, sedan pluggade jag lite eftersom jag har ett jätte stort biologi prov på onsdag och på kvällen åkte jag till Caarl. Idag ska jag fixa min gaderob som ser ut som ett bombnedslag. Ska även åka till kungsmässan och kolla om jag hittar något nice. Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa Anna och kanske någon mer(?). Aja, kan slänga in ett mobilinlägg senare:)) Nu ska jag börja fixa inne i gaderoben, tpl. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-02 17:31:53

Vilken färg har du på dina uggs? Älskar din blogg, världens bästa förebild

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela