d a n i e l a l o u i s e

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-29 16:28:45

fyrkant? ;)

Postat av: Linn

Publicerad 2012-09-29 22:59:59

Gör ont i hjärtat så fina ni är tjejer!

Postat av: Justina Lindblad

Publicerad 2012-09-29 23:38:16

Assååå jag vet inte hur jag ska förklara detta, har velat skriva detta hur länge som helst. Du är den som gjort så jag har fått självförtroende, du har gjort så jag tror på mig själv, du sa att ingen va perfekt, efter det så har jag fattat att jag inte har tjocka lår te.x. ASSÅ du har förändrat mitt liv på så många olika sett! Du är min största förebild och jag älskar dig så sjukt mycket, sen jag hittade din blogg så har jag nästan alltid varit glad. Varje gång jag läser din blogg blir jag på bästa humöret, när jag inte mår bra läser jag dina gamla inlägg för dom får mig på sånt bra humör! Jag är 1 år yngre än dig. Men jag vill bli som dig! Du är helt underbar, fantastisk och du är bäst. Om jag träffar dig någon dag, skulle jag kunna få ta en bild med dig då? Skulle bliviiiiiit så lycklig!!! Om du slutar blogga kommer mitt liv rasa i tub! Så sluta aldrig!!!! Du är inte värd ett enda skitord!!!! Alla elaka kommentarer osv. Hoppas vi ses någon dag! Skulle vilka att detta kom ut på bloggen, skulle göra mitt liv bääääst, min daaaag skulle blivit öööööhhh, kan inte förklara hur mycket jag älskar dig!!! Världens bästa förebild!!!! Pusssssss och kram!

Postat av: Isabel

Publicerad 2012-09-30 21:01:08

Grym blogg!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela