d a n i e l a l o u i s e

TGIF

Publicerad 2012-11-30 12:54:00 i Mixed,

Tjatjaa bloggen! Fredag idag, som jag längtat. Denna helgen kommer bli ganska lugn tror jag, mina handbolls tjejer ska iväg på någon cup, lycka till till dom! Imon kommer mina kusiner hit och jag tror vi ska på jul på liseberg på eftermiddagen och på söndagen ska jag vara i kyrkan hela dagen, jippi... Men det blir säkert jätte bra! Slutate iallafall tidigt idag och sitter nu i soffan och ska sätta på gossip girl och rosta lite mackor till mig själv. Skulle egentligen träffa Felicia efter jag slutar men hon hann inte, får träffa henne när hon kommer hem istället, miss youuu :( Ska förhoppningsvis åka in till stan om en stund för att träffa Rickard som jag lovat att jag ska träffa ett bra tag nu! Och ikväll så tror jag att jag ska vara med ''gänget'' och bara ta det lungt! Blog you lateeer

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-30 18:30:43

Go fjortisfylla du hade i helgen gumman! Synd at ni blev utslängda.. Pinsamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela