d a n i e l a l o u i s e

Plugg mm.

Publicerad 2012-02-28 16:12:16 i Mixed,

Hej finaste ni! Jag har hur mycket plugg som helst, en anledning till att jag inte bloggar. Sedan händer det ganska mycket i mitt liv just nu (bad things) så jag är allmänt nere, som tur är har jag mina vänner som gör mig på bra humör! Kärlek till er. Nu ligger plugg material i högar på mitt skrivbord så jag antar att det bara är till att börja... Bloggar innan jag lägger mig, puss! Btw, uppdaterade precis blogg.se appen och nu kan man se statistiken och välja kategorier, wiho!

Kommentarer

Postat av: maja

Publicerad 2012-02-28 18:06:07

ny header snart? :)<3

Postat av: Anna

Publicerad 2012-02-29 18:44:58

Finns gumsan <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela